سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناتوانی های جسمی چه تاثیر بر روند موفیقت دارند

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در جستجوهای اینترنتی، کلیپ های اینستا یا برنامه های تلویزیونی افرادی را دیده باشید که علی رغم این که ناتوانی جسمی دارند، علاوه بر اینکه توانسته اند برای خود کسب و کاری ایجاد کنند، توانسته اند عده ای دیگر را نیز به درآمد برسانند، چه بسیار افرادی که بر روی صندلی چرخدار می نشینند اما از بسیاری از افرادی که دو پای سالم دارند فعال ترند و موفقیت های بیشتری کسب می کنند.

https://uupload.ir/files/p4vb_1.jpg
 

شاید دیده باشید، افرادی را که بینایی ندارند و در عین حال به درجات عالی علمی رسیده اند، پس همه این ها گواه بر آن است که خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری! بنابراین اگر ناتوانی جسمی خاصی دارید به هیچ وجه نباید نا امید شوید و اگر سالم هستید نیز باید خدا را شکر کنید و بیشترین بهره را از سلامتی خود ببرید و این را فراموش نکنید که اگر افراد ناتوان توانسته اند به موقعیت های خوبی برسند، پس شما هم می توانید و فقط کافیست خودتان را باور داشته باشید و در راستای اهدافتان تلاش کنید.

انسان هایی که هدف هایی را برای خود تعیین می کنند و برای آن زحمت می کشند به خوبی می توانند به آرزوهای خود برسند و سفرهای زیادی بروند و دغدغه شان این نباشد که بتوانند تور ارزان قیمت مشهد پیدا کنند وبا هر هزینه ای مایل به سفر باشند.